Söker du ett
nytt jobb?

Garantihandläggare, Aftén Bil Österåker

Arbetsuppgifter
Som servicesäljare / garantihandläggare är den centrala uppgiften att arbeta med service, kundbemötande, rådgivning och beräkna prisofferter. I arbetsrollen ingår även att boka och planera jobb till mekanikerna samt hantera betalning från våra kunder & göra garantier mot huvudman. Du kommer arbeta med välkända varumärken vilket förpliktigar service och kvalitet av högsta klass.

Din profil
Vi behöver en Servicesäljare som har kunskap/stort intresse om bilar.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från service och försäljnings inriktade yrken där du visat prov på god social förmåga och leverans gentemot kund. Dokumenterad erfarenhet som servicesäljare från bilbranschen anses som meriterande. Ett krav är vana att arbeta med telefon och dator som arbetsredskap.

Din personlighet värderas också högt då arbetet innebär att vara företagets ansikte utåt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en god känsla för service, samt är stresstålig och att du har inställningen att alltid se lösningar.
B-körkort är ett krav och du måste behärska det svenska språket i både tal och skrift.

Vi tillämpar ett fortlöpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Vi erbjuder dig en rolig
och utmanande roll i ett företag på framfart. Aftén bils framgång bygger på kundfokus och stark lagkänsla. Vi är en platt och snabb organisation, vi jobbar tätt ihop och har garanterat kul!

Annonsör

Aftén Bil Åkersberga

Ort

Åkersberga

Sista ansökningsdag

2021-11-07

Jobbtyp

Administratör

Dela jobbet på




Ansök

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev missar du inga intressanta jobb. En gång i veckan får du ett mail där de senaste jobben som är relevanta för dig listas. Du kan närsom helst avsluta din prenumeration. Läs vår integritetspolicy
Ogiltlig e-mail